€ 0,27
€ 0,22
€ 7,15
€ 5,91
Commentaarbeleid
Altamira klanten worden aangemoedigd om hun opmerkingen over hun ervaringen met onze winkel te delen. Wij respecteren en waarderen alle soorten beoordelingen, positief of negatief, maar we behouden ons het recht voor om ze te verwijderen als ze niet voldoen aan ons commentaarbeleid.
De klantenbeoordeling bestaat uit het achterlaten van een commentaar op een product dat reeds gekocht is op https://e-altamira.nl. Elke review wordt geanalyseerd en goedgekeurd door de Altamira.
1. Hoe reviews werken:
- Wanneer een aankoop is afgerond, kunnen wij per e-mail om een beoordeling vragen of de klant kan vrijwillig de knop "Laat een beoordeling achter" op de productpagina gebruiken.
- De afgegeven beoordeling zal beschikbaar zijn voor analyse door ons team.
- Indien in overeenstemming met ons commentaarbeleid, zal het worden gepubliceerd op de productpagina.
Wij behouden ons het recht voor om niet alle opmerkingen van klanten te publiceren; deze zullen individueel worden geanalyseerd.
Voor publicatie van uw recensie moeten de volgende regels in acht worden genomen:
- Het moet gericht zijn op de kenmerken van het product en uw ervaring ermee.
- Het mag geen politieke, religieuze, sociale of culturele opmerkingen bevatten die enige vorm van discriminatie of ideologische discussie kunnen opwekken.
- Gebruik geen beledigende termen of woorden.
- Publiceer geen telefoonnummers of website-adressen.
- Uw beoordeling moet in overeenstemming zijn met uw commentaar.
- Geen verwijzingen naar concurrenten of andere prijzen.
- Gepubliceerde meningen geven niet noodzakelijkerwijs de mening van Altamira weer.
2. Hoe we productbeoordelingen verzamelen en controleren:
- Matigen we beoordelingen?
Ja, we modereren reviews. In de volgende situaties worden de reviews niet gepubliceerd:
- Lasterlijke, beledigende, intimiderende of misleidende opmerkingen: Alle opmerkingen moeten respectvol zijn tegenover onze medewerkers.
- Anonieme opmerkingen: We accepteren alleen opmerkingen van klanten die zichzelf identificeren.
- Promotionele opmerkingen: Als een commentaar uitsluitend promotioneel van aard is, verwijderen we het van de site.
- Tonen we alle beoordelingen (positief en negatief)?
Ja, we waarderen de tijd die onze klanten besteden aan het delen van feedback.
- Komen beoordelingen alleen van ingelogde klanten?
Ja, anonieme reviews worden geweigerd.
3. Kunt u uw commentaar niet vinden op de site?
- Het kan zijn dat er technische problemen zijn en dat uw commentaar niet is geüpload.
- We hebben het misschien niet goedgekeurd omdat het een van onze regels overtrad.
- We hebben het misschien verwijderd omdat het in strijd was met het privacybeleid.
- Het aantal commentaren dat door de winkel kan worden gepubliceerd is bereikt.
We behouden ons het recht voor om commentaar van de site te verwijderen in overeenstemming met het commentaarbeleid.
Als u vragen heeft over het commentaarbeleid, laat het ons dan weten.