Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de antwoorden die wij hebben opgesteld op de meest gestelde vragen over winkelen in onze winkel.

Klik op de vraag die u interesseert:


1. Hoe controleer ik de beschikbaarheid van het product?

Bij elk product staat informatie over de beschikbaarheid ervan in de winkel:

  • Uitverkocht - momenteel 0 artikelen op voorraad; Als u zeer geïnteresseerd bent in dit product, laat het ons weten via e-mail: info@e-altamira.nl of per telefoon: +48 605 999 036 +48 724 999 949
  • In Stock (Low Stock) - de laatste artikelen van een bepaald product, dus haast u met uw aankoop!
  • In voorraad (gemiddelde hoeveelheid) - we hebben ten minste een dozijn eenheden.
  • Op voorraad (grote hoeveelheid) - we hebben genoeg producten op voorraad om meerdere bestellingen te verwerken.
  • Beschikbaar op aanvraag - wij kunnen dit product speciaal voor u kopen - neem contact met ons op via e-mail: info@e-altamira.nl oder per Telefon: +48 605 999 036 +48 724 999 949
  • Geschatte levering - Product zal binnenkort beschikbaar zijn.
  • Uit de aanbieding gehaald - het product is niet langer beschikbaar in ons winkelaanbod.

 


 

Hoe controleer ik de status van een bestelling?

Wij sturen informatie over de voortgang van uw bestelling naar uw e-mailadres. Bovendien hebt u na het inloggen op uw account toegang tot alle informatie over uw lopende en reeds afgeronde bestellingen: Status, inhoud, gegeven adressen, enz.

 


 

3. Hoe lang moet ik op het pakket wachten?

Onmiddellijk na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. We houden u op de hoogte van onze vorderingen.

Datum van ontvangst van het pakket = datum van voorbereiding voor verzending + levertijd

De verzenddatum hangt af van de beschikbaarheid van de producten en de gekozen betalingswijze. Betalingen via bankoverschrijving duren het langst om te verzenden, omdat we wachten tot de betaling is gecrediteerd voordat we verzenden. Andere betalingsmethoden worden onmiddellijk geboekt.

» Gedetailleerde beschrijving van de uitvoering van de bestelling

 


 

4. Welke vormen van levering zijn er?

Snelste en veiligste: koeriersbedrijf - De levering gebeurt door een professioneel koeriersbedrijf, Dachser Intelligent Logistics en General Logistics Systems - GLS. Kiezen voor een koerier betekent gemak en de zekerheid dat uw bestelling op tijd en tegen een betaalbare prijs wordt geleverd. U ontvangt ook een link naar een pagina op uw e-mailadres waar u voortdurend de locatie van uw zending kunt controleren.

Afhankelijk van de hoeveelheid en het gewicht van de bestelde producten, de gekozen betaalmethode en uw eigen voorkeuren, kunt u de verzendmethode kiezen die bij u past.

» Een gedetailleerde beschrijving van de leveringsvormen

 


 

5. Hoeveel betaal ik voor verzending?

De verzendkosten variëren afhankelijk van de gekozen betaalwijze en verzendwijze. Een tabel met methoden en prijzen vindt u op de pagina Leveringsprijzen. Link hieronder.

» Gedetailleerde prijslijst van de levering

 


 

6. Hoe betaal ik mijn bestelling?

Afhankelijk van de waarde van de bestelling, de gekozen verzendmethode en uw eigen voorkeuren, kunt u een van de volgende betaalmethoden kiezen:

  • Bankoverschrijving.
  • Elektronische betaling (Online Bankoverschrijving).

» Een gedetailleerde beschrijving van de betalingswijzen

 


 

7. Kan ik mijn bestelling persoonlijk afhalen?

U kunt uw bestelling niet afhalen bij uw persoonlijke afhaalpunt. Deze optie is momenteel niet beschikbaar.  Indien u hierover meer informatie wenst, kunt u contact met ons opnemen op een van onze telefoonnummers of per e-mail.

 


 

8. Wat zijn kortingsbonnen?

Bij veel acties bieden wij onze klanten kortingsbonnen aan. Ze hebben de vorm van codes die in het overeenkomstige gemarkeerde veld van het winkelmandje moeten worden ingevoerd. Hiermee wordt het te betalen bedrag omgerekend, rekening houdend met de korting.

Vergeet niet dat de meeste kortingscodes een vervaldatum hebben. Na afloop is de kortingscode niet meer actief - er wordt geen specifieke korting verleend.

 


 

9. Wat is een verlanglijstje?

De Verlanglijst is een plaats waar u producten kunt toevoegen die u overweegt. Alleen ingelogde gebruikers hebben toegang tot deze functie.

Als je twijfelt om een bepaald product te kopen en je hebt een account in onze winkel, log dan in en voeg het product toe aan je verlanglijstje. De producten op uw verlanglijstje worden voor u bewaard. De volgende keer dat u in de winkel inlogt, vindt u alle producten die u op uw verlanglijstje hebt opgeslagen. U kunt er op elk moment naar terugkeren, ze aan uw winkelmandje toevoegen of ze van uw verlanglijstje verwijderen.

 


 

10. Kan ik een btw-factuur krijgen?

Ja, u kunt een factuur met btw ontvangen voor producten die in onze winkel zijn gekocht. Selecteer hiervoor de optie "Bedrijf" in het formulier met uw gegevens bij de bestelling en voer de factuurgegevens in. Gegevens over uw bereidheid om een btw-factuur te ontvangen, moeten worden opgenomen in de toelichting ("Aanvullende informatie"). Als het afleveradres afwijkt van de factuurgegevens, activeert u in het formulier de optie "Ander afleveradres" en voert u het adres in waarnaar de bestelling moet worden verzonden.

De afgiftedatum van de btw-factuur is de verzenddatum van uw bestelling. Deze datum kan niet worden gewijzigd.

 


 

11. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt je bestelling alleen wijzigen als deze niet is betaald. Het is niet meer mogelijk een wijziging aan te brengen op het moment dat de bestelling naar het opgegeven adres wordt gestuurd. Voor elke wijziging van uw bestelling (adreswijziging, toevoeging van een product aan de bestelling, wijziging van betaling of leveringswijze) dient u zo spoedig mogelijk - bij voorkeur telefonisch - contact met ons op te nemen: +48 605 999 036 +48 724 999 949.

 


 

12. Ik heb de verkeerde bestelling geplaatst. Hoe kan ik het annuleren?

U kunt uw bestelling alleen wijzigen zolang deze nog niet is verzonden. Op het moment van verzending naar het opgegeven adres is het niet meer mogelijk een wijziging aan te brengen.

Voor elke wijziging van uw bestelling (adreswijziging, toevoeging van een product aan de bestelling, wijziging van betaling of leveringswijze) dient u zo spoedig mogelijk - bij voorkeur telefonisch - contact met ons op te nemen: +48 605 999 036 +48 724 999 949.

 


 

13. Hebben de verkochte producten een garantie?

Ja, de producten in onze winkel hebben een fabrieksgarantie van 1 jaar die geldig is in Polen. Informatie over de garantieperiode is te vinden in de productbeschrijving en op de websites van de fabrikanten. Het is belangrijk dat u het aankoopbewijs (kassabon of factuur) en de originele verpakking bewaart tot het einde van de garantieperiode. Dit is de basis voor het indienen van een claim.

» Garantie- en servicevoorwaarden

 


 

14. Ik heb een probleem met een product dat ik besteld heb. Wat nu?

Controleer het pakket altijd op transportschade voordat u het in ontvangst neemt. Als de verpakking uiterlijk zichtbare schade vertoont, adviseren wij u het pakket te weigeren en ons te bellen op +48 605 999 036 +48 724 999 949 om contact op te nemen.

Als u een claim wilt indienen, zorg er dan voor dat u weet of het product in onze winkel of door de fabrikant wordt aangeprezen. Informatie hierover vindt u op de garantiekaart en in de productbeschrijving op onze website of op de website van de fabrikant.

» Gedetailleerde klachtenprocedure

 


 

15. Kan ik het gekochte product terugsturen?

Ja, volgens de wet van 2 maart 2000 kunt u de in de webwinkel gekochte goederen binnen 10 dagen na ontvangst van de bestelling zonder opgave van redenen terugsturen. De goederen mogen echter geen sporen van gebruik vertonen, mogen niet beschadigd zijn en moeten zich in de originele verpakking met alle inhoud bevinden.

» Beschrijving van klachten en retourzendingen

omhoog
×

VAT ID not verified in VIES!

Winkel is in weergavemodus
Bekijk de volledige versie van de site
Sklep internetowy Shoper.pl